Reklamacje

Chcesz zareklamować produkt?
Wypełnij w pierwszej kolejności nasz formularz reklamacyjny.


Warunkiem uznania reklamacji jest załączenie do pudełka wydrukowanego formularza reklamacyjnego.

W przypadku gdy stwierdzisz wadę zakupionego produktu w sklepie Fersk.pl, masz prawo złożyć reklamację – najlepiej na adres e-mail: pomoc@fersk.pl lub przez infolinię:

22 599 40 42

Ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową jeżeli serwis stwierdzi wadę fabryczną urządzenia, istniejącą w chwili jego dostarczenia lub ujawniona w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

a) wymiany towaru

lub

b) naprawy towaru.

W przypadku jeżeli zakup nie przekroczy 14 dni od momentu odebrania przesyłki możesz też:

a) odstąpić od umowy

lub

b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

W przypadku odsyłki produktu, prosimy o spakowanie urządzenia wraz z filtrami oraz akcesoriami, a następnie przygotowanie do odbioru przez kuriera. Zalecamy nie wysyłać produktu na własną rękę – prosimy poczekać na kontakt ze strony biura reklamacji!

Urządzenie musi być zabezpieczone do transportu (folia, styropian i karton). Nieodpowiednie zabezpieczenie produktu skutkować może jego uszkodzeniem w transporcie i brakiem możliwości uznania reklamacji. Prosimy pamiętać o osuszeniu produktu przed jego spakowaniem i wysłaniem.

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu