Chcesz zareklamować produkt?
Wypełnij w pierwszej kolejności nasz formularz reklamacyjny.
Warunkiem uznania reklamacji jest załączenie do pudełka wydrukowanego formularza reklamacyjnego.
W przypadku gdy stwierdzisz wadę zakupionego produktu w sklepie Fersk.pl, masz prawo złożyć reklamację – najlepiej na adres e-mail: pomoc@fersk.pl lub przez infolinię:
Ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową jeżeli serwis stwierdzi wadę fabryczną urządzenia, istniejącą w chwili jego dostarczenia lub ujawniona w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:
a) wymiany towaru
lub
b) naprawy towaru.
W przypadku jeżeli zakup nie przekroczy 14 dni od momentu odebrania przesyłki możesz też:
a) odstąpić od umowy
lub
b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
W przypadku odsyłki produktu, prosimy o spakowanie urządzenia wraz z filtrami oraz akcesoriami, a następnie przygotowanie do odbioru przez kuriera. Zalecamy nie wysyłać produktu na własną rękę – prosimy poczekać na kontakt ze strony biura reklamacji!
Urządzenie musi być zabezpieczone do transportu (folia, styropian i karton). Nieodpowiednie zabezpieczenie produktu skutkować może jego uszkodzeniem w transporcie i brakiem możliwości uznania reklamacji. Prosimy pamiętać o osuszeniu produktu przed jego spakowaniem i wysłaniem.