5

Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WWW.FERSK.PL

  1. Przetwarzanie danych osobowych

 

Przetwarzanie danych osobowych przez Homespot EU sp z. o. o. w serwisie fersk.pl
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH (dalej „Administrator”)   HOMESPOT EU SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie (02-013) przy ul. Lindleya 16, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego numerem KRS 0000978990, NIP 7011082896, REGON 521614664 (dalej “Homespot”) świadczący usługi za pośrednictwem serwisu www.fersk.pl w zakresie wskazanym w regulaminie Serwisu dalej, łącznie: „Regulamin
CELE I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Administrator przetwarza Twoje dane w celu:

  1. Realizacji umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną (Konto, Newsletter) w serwisie (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  2. podjęcia na żądanie Klienta działań związanych z zawarciem umowy i realizacji zawartej umowy kupna-sprzedaży, w tym do obsługi płatności, dostawy i informacji o statusie zamówienia (w postaci wiadomości SMS i/lub e-mail) (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  3. dokonania zakupów on-line bez rejestracji konta Klienta, w tym również wykonanie płatności internetowej, przesyłanie informacji o statusie zamówienia (w postaci wiadomości SMS i/lub e-mail) (art. 6 ust. 1 lit b RODO);
  4. wypełnienia ciążących na Administratorze obowiązków prawnych, w szczególności związanych z rachunkowością i podatkami oraz w celach archiwalnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
  5. przesyłanie treści marketingowych za pośrednictwem kanału komunikacji na który Klient wyraził dobrowolną zgodę tj. poprzez wiadomość elektroniczną na wskazany adres e-mail i/lub poprzez wiadomość sms i/lub telefonicznie na wskazany nr telefonu, w celu prezentacji ofert handlowych oraz przesyłania spersonalizowanych informacji o produktach i usługach Administratora – na podstawie prawnie usprawiedliwionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
  6. dostosowania i rozwoju funkcjonalności stron, w tym ich struktur i zawartości do potrzeb Klienta, tworzenia zagregowanych statystyk oraz zachowania bezpieczeństwa i jakości świadczonych przez serwisy usług – w oparciu o prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  7. dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń, dostarczenia zakupu do osoby trzeciej (innej niż kupujący oraz zachowania bezpieczeństwa i jakości świadczonych usług, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  8. rozpatrzenia i realizacji reklamacji, bądź innego zgłoszenia Klienta (np. w związku z planowanymi zakupami towaru lub zakupionym towarem) odbywa się na podstawie realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) lub uzasadnionego interesu Administratora (w przypadku podania danych osoby trzeciej (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA DANYCH Kontakt z Homespot EU sp. z o.o. jest możliwy:

  1. drogą e-mail : sklep@fersk.pl
  2. telefonicznie pod nr +48 22 599 40 86
  3. pisemnie na adres siedziby ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa
RODZAJ I ŹRÓDŁO DANYCH OSOBOWYCH Zakres danych osobowych, uzyskanych w wyniku korzystania z serwisu fersk.pl lub usług Administratora (w tym założenie Konta), w zależności od rodzaju usług wybranych przez Użytkownika, może obejmować: 

a) dane identyfikujące osobę fizyczną tj. imię i nazwisko, datę urodzenia, adres, numer konta,

b) dane adresowe i teleadresowe tj. adres e-mail i numer telefonu;

Dane pozyskiwane są bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą.

ODBIORCY DANYCH Twoje dane osobowe są przekazywane bezpośrednio do Administratora i podmiotom realizującym płatność, które współpracują z serwisem fersk.pl lub innym podmiotom, w zależności od rodzaju usług świadczonych na Twoją rzecz. 

Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane również podmiotom uprawnionym do żądania tych danych np. policji, sądowi, prokuraturze, na podstawie obowiązujących przepisów prawa. 

Dostęp do przetwarzanych przez nas danych mogą mieć również: podmioty realizujące dla nas usługi analityczne, programistyczne, usługi księgowe, kadrowo-płacowe, prawne, podatkowe, audytorskie itp., dostawcy przestrzeni dyskowej w chmurze, dostawcy usług polegających na prowadzeniu akcji mailingowych i telekomunikacyjnych oraz dostawcy usług poczty elektronicznej i innych narzędzi umożliwiających komunikację z nami. 

PRZEKAZANIE DANYCH DO PAŃSTWA TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ Twoje dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej. 
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH Twoje dane będą przetwarzane:

  1. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda wówczas dane osobowe Klienta przetwarzane są przez Homespot tak długo, aż zgoda nie zostanie odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Homespot i jakie mogą być podnoszone wobec niej,
  2. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, wówczas dane osobowe Klienta przetwarzane są przez Homespot tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń,
  3. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest prawnie usprawiedliwiony cel, wówczas dane osobowe Klienta przetwarzane są przez cały czas aktywności konta oraz w postaci archiwalnej do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń,
  4. w przypadku jeśli przetwarzanie związane jest z technologią cookies i podobnymi, w zależności od kwestii technicznych, do czasu usunięcia tych plików przy pomocy ustawień przeglądarki / urządzenia (przy czym usunięcie plików nie zawsze jest tożsame z usunięciem danych osobowych uzyskanych za pośrednictwem tych plików, stąd możliwość sprzeciwu).
PRAWA PRZYSŁUGUJĄCE UŻYTKOWNIKOWI W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM JEGO DANYCH Przysługuje Ci prawo dostępu do Twoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, jeżeli są nieprawidłowe, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawa do przenoszenia tych danych.  

W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest zgoda, masz prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Na podstawie art. 21 ust. 2 RODO masz również prawo wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych w celach marketingowych.

Jeśli wyraziłeś zgodę na przesyłanie informacji handlowej drogą elektroniczną (np. za pośrednictwem poczty e-mail, SMS i inne), powyższą zgodę przysługuje prawo cofnięcia wyrażonej zgody.

Przysługuje Ci także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od Administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz również przesłać te dane innemu Administratorowi danych. Uprawnienie do przenoszenia danych nie dotyczy danych, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

Wszelkie dyspozycje dotyczące Twoich danych osobowych, w tym dotyczące ich usunięcia możesz zgłosić pisemnie na adres siedziby ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres sklep@fersk.pl lub pod numerem telefonu +48 22 599 40 86

PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Twojego zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.

W przypadku Polski organem właściwym jest: 

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) 

Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa 

Telefon: 22 531 03 00

ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI Profilowanie oraz techniki zautomatyzowanego podejmowania decyzji nie są stosowane.
INFORMACJA O DOBROWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH OSOBOWYCH Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, jednak w niezbędne do realizacji wybranych przez Ciebie usług oraz spełnienia obowiązków Administratora.

 

Polityka plików cookies:

Sklep internetowy wykorzystuje tzw. pliki cookies (ciasteczka), w celu ułatwienia nawigacji Klientom oraz poprawnego działania Serwisu.

Pliki „cookies”(„ciasteczka”) to krótkie pliki tekstowe zapisywane przez system teleinformatyczny Usługodawcy w systemie teleinformatycznym Użytkownika (tj. na dysku twardym w komputerach lub Urządzeniu Mobilnym osób odwiedzających strony Serwisu) głównie w celu identyfikacji Użytkowników w Serwisie oraz zbieraniu ogólnych informacji o sposobie korzystania z Serwisu.

Pliki „cookies” nie zawierają żadnych informacji powiązanych z danymi osobowymi. Użytkownik może w każdym momencie uniemożliwić zapisywanie plików „cookies” wykorzystując do tego celu ustawienia przeglądarki internetowej w komputerze lub Urządzeniu Mobilnym.

Wyłączenie „cookies” nie powoduje niemożności korzystania z Serwisu, może jednak wywołać pewne utrudnienia w tym zakresie, a w niektórych przypadkach nawet uniemożliwić korzystania z określonych usług świadczonych w ramach Serwisu. 

  1. Cel wykorzystywania cookies

Sklep internetowy fersk.pl wykorzystuje pliki cookies w celu:

https://support.google.com/adwords/answer/2407785 );

  1. Rodzaje plików cookies

Sklep internetowy fersk.pl wykorzystuje dwa rodzaje plików cookies:

– sesyjne – pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej;

– stałe – pozostają na urządzeniu użytkownika przez określony czas albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika. Za pomocą technologii cookie Serwis zbiera jedynie anonimowe dane statystyczne o użytkownikach służące do poprawy wygody korzystania z serwisu oraz minimalizacji uciążliwości reklam. Usługodawca nie zbiera żadnych danych identyfikujących Użytkowników jako osoby lub klientów.

  1. Odnośniki do innych stron

Serwis zawiera odnośniki do innych stron WWW. Nie możemy ponosić odpowiedzialności za zasady zachowania prywatności obowiązujące na tych stronach. Namawiamy, by po przejściu na inne strony, zapoznać się z polityką prywatności tam ustaloną. Niniejsza polityka prywatności dotyczy fersk.pl

  1. Zmiana ustawień w wyszukiwarkach.

Użytkownik może samodzielnie dokonać zmiany ustawień prywatności w wyszukiwarkach.

Google Chrome

Należy kliknąć na menu (w prawym górnym rogu), zakładka Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane. W sekcji „Prywatność” trzeba kliknąć przycisk Ustawienia treści. W sekcji „Pliki cookie” można zmienić następujące ustawienia plików Cookie:

Usuwanie plików Cookie, Domyślne blokowanie plików Cookie,

Domyślne zezwalanie na pliki Cookie, Domyślne zachowywanie plików Cookie i danych stron do zamknięcia przeglądarki

Określanie wyjątków dla plików Cookie z konkretnych witryn lub domen

Internet Explorer 6.0 i 7.0

Z menu przeglądarki (prawy górny róg): Narzędzia > Opcje Internetowe > Prywatność, przycisk Witryny. Suwakiem ustawiamy poziom, zmianę zatwierdzamy przyciskiem OK.

Mozilla Firefox

Z menu przeglądarki: Narzędzia > Opcje > Prywatność. Uaktywnić pole Program Firefox: „będzie używał ustawień użytkownika”. O ciasteczkach (cookies) decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Akceptuj ciasteczka.

Opera

Z menu przeglądarki: Narzędzie > Preferencje > Zaawansowane. O ciasteczkach decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Ciasteczka.

Safari

W menu rozwijanym Safari trzeba wybrać Preferencje i kliknąć ikonę Bezpieczeństwo.

W tym miejscu wybiera się poziom bezpieczeństwa w obszarze ,,Akceptuj pliki cookie”.

 

Zmiany w Polityce Prywatności

  1. Polityka Prywatności jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana. 
  2. Zmiana Polityki Prywatności wchodzi w życie z dniem opublikowania w serwisie – każdy użytkownik serwisu zostanie poinformowany o zmianie Polityki Prywatności zgodnie drogą e-mail.
  3. Zmiany Polityki Prywatności mogą wynikać m.in. (lecz nie tylko): ze zmiany przepisów prawa, wprowadzenia nowej funkcjonalności w serwisie, wprowadzenia nowego produktu, nowego celu przetwarzania, potrzeby udostępnienia danych osobowych nowemu podmiotowi – partnerowi czy dostawcy. 
  4. W przypadku gdy zmiana Polityki Prywatności dotyczy zasad przetwarzania danych osobowych użytkownika, które są przetwarzane na podstawie zgody użytkownika, każdorazowa zmiana zasad (polityki prywatności w tym zakresie) wymaga udzielenia nowej zgody przez użytkownika. Użytkownik zostanie zapytany o zgodę w formie ustalonej dla kontaktu z użytkownikiem.
  5. W przypadku gdy zmiana Polityki Prywatności dotyczy zasad przetwarzania danych osobowych użytkownika, które są przetwarzane na podstawie uzasadnionego interesu Administratora, użytkownikowi będzie przysługiwało prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych na zmienionych zasadach (patrz sekcja: PRAWA PRZYSŁUGUJĄCE UŻYTKOWNIKOWI W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM JEGO DANYCH). 
  6. W przypadku gdy zmiana Polityki Prywatności wynika ze zmiany przepisów prawa, zmiana obowiązuje użytkownika od momentu opublikowania zmienionej Polityki Prywatności w serwisie bądź od wejścia w życie przepisu prawa. 
  7. W przypadku gdy zmiana Polityki Prywatności dotyczy zasad przetwarzania danych osobowych użytkownika, które są przetwarzane w celu realizacji umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną na podstawie Regulaminu, każdorazowa zmiana wymaga akceptacji użytkownika (zgodnie z zasadami zmiany świadczenia usług na podstawie Regulaminu). 
  8. Zmiany o charakterze organizacyjnym, technicznym, redakcyjnym, stylistycznym, zmiany dotyczące danych Administratora, w tym danych kontaktowych, wchodzą w życie z dniem opublikowania zmienionej Polityki Prywatności w serwisie o czym użytkownik zostanie poinformowany zgodnie z pkt. 2 powyżej.

 


Poprzednia wersja:

Polityka prywatności określa zasady przechowywania i dostępu do informacji na urządzeniach Użytkownika za pomocą plików Cookies, służących realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną przez Administratora, jak również zasady wykorzystywania powiadomień Web Push przez Serwis.

Użytkownik jest zobowiązany do uważnego zapoznania się z cały niniejszym Regulaminie i zaakceptować jego warunki przed rozpoczęciem korzystaniem z Serwisu. Korzystając z Serwisu potwierdzają Państwo akceptację niniejszych warunków bez względu na to, czy zdecydują się Państwo na zarejestrowanie w Serwisie Administratora.

Serwis może zawierać odnośniki do innych stron WWW. Nie możemy ponosić odpowiedzialności za zasady zachowania prywatności obowiązujące na tych stronach. Namawiamy, by po przejściu na inne strony, zapoznać się z polityka prywatności tam ustaloną. Niniejsza polityka prywatności dotyczy serwisu WWW na stronie https://fersk.pl/.

Użytkownicy mogą zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies w swoich przeglądarkach internetowych, np. mogą częściowo ograniczyć lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania plików Cookies. Regulamin wskazuje w jaki sposób Użytkownik w sposób samodzielny może dokonać zmiany ustawień dotyczących plików Cookies w przypadku najpopularniejszych przeglądarek internetowych. W przypadku braku zmiany ustawień w powyższym zakresie, pliki Cookies zostaną zapisane w pamięci Urządzeń.

Zmiana ustawień plików Cookies przez Użytkownika może ograniczyć funkcjonalność Serwisu (przykładowo w sklepie internetowym niemożliwym może okazać się przejście ścieżki zamówienia poprzez formularz zamówienia z uwagi na niezapamiętywanie produktów w koszyku podczas kolejnych kroków składania zamówienia).

W przypadku jakichkolwiek pytań, uwag oraz wniosków dotyczących niniejszej polityki ochrony prywatności i plików Cookies czy powiadomień Web Push, prosimy o skontaktowanie się z nami pod następującym adresem email: marketing@fersk.pl.

Definicje

Administrator – spółkę pod firmą HOMESPOT SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie (02-013), przy ul. Lindleya 16, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego numerem KRS 0000734847, NIP 5272850241, REGON 380016127, który świadczy usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu oraz przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji w urządzeniach Użytkownika, jak również udostępnia za pośrednictwem Serwisu powiadomienia Web Push.

Cookies – oznacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu.

Cookies Administratora – oznacza Cookies zamieszczane przez Administratora, związane ze świadczeniem usług droga elektroniczną przez Administratora za pośrednictwem Serwisu.

Cookies Zewnętrzne – oznacza Cookies zamieszczane przez partnerów Administratora, za pośrednictwem strony internetowej Serwisu.

Cookies trwałe – oznacza Cookies przechowywane na Urządzeniu Użytkownika, którym posługuje się Użytkownik korzystający z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Administratora i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Urządzenia Użytkownika. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika przez Administratora lub inne osoby trzecie.

Cookies sesyjne – są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika przez Administratora lub inne osoby trzecie.

Serwis – oznacza stronę internetową, pod którą Administrator prowadzi serwis internetowy, działającą w domenie https://fersk.pl/.

Urządzenie – oznacza elektroniczne urządzenie za pośrednictwem, którego Użytkownik uzyskuje dostęp do stron internetowych Serwisu.

Web Push – oznacza komunikaty zawierające m.in. informacje marketingowe, w tym o aktualnych promocjach dostępnych w Serwisie, wysyłane przez Serwis do przeglądarki internetowej Użytkownika. Powiadomienia Web Push są wysyłane do przeglądarki internetowej Użytkownika wyłącznie po uzyskaniu zgody Użytkownika na tego typu komunikację.

Użytkownik – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i obowiązującymi przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być przez Administratora Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną.

Regulamin – oznacza niniejszy dokument.

Rodzaje wykorzystywanych Cookies

  1. Stosowane przez Administratora Cookies są bezpieczne dla Urządzenia Użytkownika. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do Urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować Serwis indywidualnie każdemu Użytkownikowi. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny z której pochodzą, czas przechowywania ich na Urządzeniu oraz przypisaną wartość.
  2. Administrator wykorzystuje dwa typy plików: Cookies Trwałe i Cookies Sesyjne.
  3. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików Cookies do swojego Urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików Cookies.

Cele w jakich wykorzystywane są Cookies

  1. Administrator wykorzystuje Cookies Administratora w następujących celach:
    1. konfiguracji Serwisu – dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu;
    2. analiz i badań oraz audytu oglądalności Serwisu – zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych, tworzenia anonimowych statystyk za pośrednictwem narzędzi analitycznych, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych Serwisu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    3. świadczenia usług reklamowych – prezentowania przekazów reklamowych dostosowanych do preferencji Użytkownika;
  2. Administrator usługi wykorzystuje Cookies Zewnętrzne w następujących celach:
    1. konfiguracji Serwisu – dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu (administrator Cookies: i-Systems spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Opolu);
    2. analiz i badań oraz audytu oglądalności Serwisu – zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych Google Analitycs – administrator Cookies: Google Inc. z/s w USA;
    3. świadczenia usług reklamowych – prezentowania przekazów reklamowych dostosowanych do preferencji Użytkownika z wykorzystaniem narzędzi analitycznych Google Adwords – administrator Cookies: Google Inc. z/s w USA.
  3. Administrator wykorzystuje Cookies Administratora w celu realizacji procesów niezbędnych dla pełnej funkcjonalności stron internetowych, a w szczególności do dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu. W szczególności pliki te pozwalają rozpoznać podstawowe parametry Urządzenia Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb.
  4. Administrator usługi wykorzystuje Cookies Zewnętrzne przede wszystkim na potrzeby zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych Google Analytics (administrator cookies zewnętrznego: Google Inc. z siedzibą w USA).

Możliwości określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez Cookies przez Użytkownika

  1. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do Urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za niemożliwość korzystania przez Użytkownika z Serwisu w sytuacji, gdy ograniczenie w możliwości korzystania z Serwisu nastąpiło na skutek zmiany ustawień dotyczących plików Cookies w przeglądarce internetowej wykorzystywanej przez Użytkownika na Urządzeniu.
  3. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
  4. Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu.
  5. W celu zarządzania ustawieniami Cookies Użytkownik powinien wybrać z poniższej listy przeglądarkę internetową/system operacyjny, z którego korzysta na Urządzeniu, i powinien zastosować się do zawartych w nich instrukcji w celu samodzielnego zarządzania plikami Cookies przy korzystaniu z Serwisu:
    1. Chrome
    2. Safari
    3. Firefox
    4. Opera
    5. Android
    6. Safari (iOS)
    7. Window Phone
    8. Blackberry

Powiadomienia Web Push

  1. Powiadomienia Web Push są wysyłane do przeglądarki internetowej Użytkownika wyłącznie po wyrażeniu przez niego zgody na ich otrzymywanie. Aby wyrazić zgodę na odbieranie powiadomień Web Push Użytkownik powinien na komunikacie wysyłanym przez jego przeglądarkę internetową zaznaczyć opcję „wyświetlaj powiadomienia” lub inną bliskoznaczną (każda przeglądarka może inaczej nazywać tę opcję).
  2. Zgoda na otrzymywanie powiadomień Web Push może zostać w każdej chwili odwołana poprzez zmianę ustawień przeglądarki internetowej Użytkownika.
  3. Administrator nie przetwarza żadnych danych osobowych Użytkowników korzystających z powiadomień Web Push. Użytkownicy są identyfikowani wyłącznie na podstawie informacji, które są przechowywane przez ich przeglądarki internetowe, do których Administrator nie ma dostępu.

Przetwarzanie i ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Użytkownika jest Administrator, tj. spółkę pod firmą HOMESPOT SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie (02-013) ,przy ul. Lindleya 16, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego numerem KRS 0000734847, NIP 5272850241, REGON 380016127.
  2. Administrator dokłada wszelkich starań w celu poszanowania prywatności i zapewnienia bezpieczeństwa danym osobowym Użytkownika, pozyskanym za pośrednictwem Serwisu, w sposób zgody z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
  3. Administrator, jako administrator danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) („Rozporządzenie”), jest podmiotem odpowiedzialnym za wszelkie dane osobowe przekazane Administratorowi przez Użytkownika lub pozyskane m.in. za pośrednictwem Serwisu.
  4. Administrator może przetwarzać następujące dane osobowe Usługobiorcy niezbędne do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego między nimi:
    1. nazwisko i imiona usługobiorcy;
    2. adres do korespondencji, jeżeli jest inny niż adres, o którym mowa w lit c);
    3. adresy elektroniczne usługobiorcy.
  5. W celu realizacji umów lub dokonania innej czynności prawnej z usługobiorcą, usługodawca może przetwarzać inne dane niezbędne ze względu na właściwość świadczonej usługi lub sposób jej rozliczenia.
  6. Administrator wyróżnia i oznacza te spośród danych, o których mowa w § 6 ust. 5 Regulaminu, jako dane, których podanie jest niezbędne do świadczenia usługi drogą elektroniczną.
  7. Administrator może przetwarzać, za zgodą usługobiorcy i dla celów reklamy, badania rynku oraz zachowań i preferencji Usługobiorców z przeznaczeniem wyników tych badań na potrzeby polepszenia jakości usług świadczonych przez usługodawcę, inne dane dotyczące usługobiorcy, które nie są niezbędne do świadczenia usługi drogą elektroniczną.
  8. Administrator może przetwarzać następujące dane charakteryzujące sposób korzystania przez usługobiorcę z usługi świadczonej drogą elektroniczną (dane eksploatacyjne):
    1. oznaczenia identyfikujące usługobiorcę nadawane na podstawie danych, o których mowa w § 6 ust. 4 Regulaminu;
    2. oznaczenia identyfikujące zakończenie sieci telekomunikacyjnej lub system
    3. teleinformatyczny, z którego korzystał usługobiorca;
    4. informacje o rozpoczęciu, zakończeniu oraz zakresie każdorazowego;
    5. korzystania z usługi świadczonej drogą elektroniczną;
    6. informacje o skorzystaniu przez usługobiorcę z usług świadczonych drogą elektroniczną.
  9. Administrator nieodpłatnie udostępnia dane, o których mowa w § 6 ust. 4–8 Regulaminu, organom państwa uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów na potrzeby prowadzonych przez nie postępowań.
  10. Przetwarzanie danych osobowych Użytkowników odbywa się zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa tj. Rozporządzeniem, ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz Prawem telekomunikacyjnym.
  11. Dane osobowe Użytkowników przetwarzane będą przez Administratora w celach związanych z korzystaniem z Serwisu przez Użytkowników, w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, a także na podstawie zgody Użytkownika – w celach zgodnych z treścią i zakresem udzielonej zgody (w tym w celach handlowych i marketingowych oraz wysyłki newslettera).
  12. Podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a), b) i f) Rozporządzenia.
  13. Podanie danych osobowych przez Użytkownika jest dobrowolne, lecz niezbędne do korzystania z niektórych funkcjonalności Serwisu. Brak podania danych osobowych uniemożliwia korzystanie z niektórych funkcjonalności Serwisu.
  14. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie i w ramach zgody uzyskanej od osoby, której dane dotyczą.
  15. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom trzecim współpracującym z Administratorem w celu wykonania przez Administratora umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną lub innych umów zawartych z Użytkownikiem.
  16. Użytkownikowi przysługuje prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych go dotyczących, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  17. Użytkownikowi przysługuje prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  18. Dane osobowe będą przechowywane przez Administratora do czasu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie przez Użytkownika, a w zakresie przetwarzania danych osobowych Użytkownika w prawnie uzasadnionych celach Administratora – na czas zgodny z przepisami prawa i uzasadnionym celem ich dalszego przetwarzania, w szczególności na potrzeby rozpoznawania ewentualnych roszczeń Użytkowników związanych z działaniem Serwisu.

Zmiany polityki ochrony prywatności i plików Cookies

Aktualna treść Polityki Prywatności oraz Wszelkie zmiany dotyczące polityki ochrony prywatności i plików Cookies będą udostępniane pod adresem: https://fersk.pl/polityka-prywatnosci/.

5
    5
    Twój koszyk
    Osuszacz powietrza Fersk Torr 20 Gray
    Osuszacz powietrza Fersk Torr 20 Gray
    1 X Pierwotna cena wynosiła: 1199,00 zł.Aktualna cena wynosi: 949,00 zł. = 949,00 
    Osuszacz powietrza Fersk Torr 30 Gray
    Osuszacz powietrza Fersk Torr 30 Gray
    1 X Pierwotna cena wynosiła: 1399,00 zł.Aktualna cena wynosi: 1099,00 zł. = 1099,00